tirsdag 19. oktober 2010

Ungdomskadidat

Ble utrolig stolt da jeg fikk tilliten enstemmig fra medlemsmøte i Narvik AUF til og bli deres ungdomskandidat for kommune og fylkestingsvalget 2011.

Det er viktig at man legger til rette for at ungdom og andre kan engasjere seg politisk, og bidrar til og styrke lokaldemokrati ved og senke terskelen til den politiske verden, slik at alle kan delta.

Jeg har intensjoner om styrking av den offentlige sektoren, gjennom og bidra for en mindre terskel til lokale of regionale politikere.

Jeg ønsker og være en sterk og klar stemme for all ungdom i Narvik, ikke bare de som er enige med meg, eller medlemmer i mitt parti.

Gjennom god kontakt med grasrota, og de små saler, der politikken bli skapt, skal vi sammen skape samhold, bærekraftige beslutninger, som gjør at ulike mennesker får like muligheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar